Erik Dollekamp

Geboren en getogen in Markelo en stammend uit een muzikale familie begon ik op 11 jarige leeftijd in de plaatselijke muziekvereniging “De Fanfare” bugel en later trompet te spelen.

Tijdens het voortgezet onderwijs heb ik alle niveaus van de muziekschool “met lof” van de jury gehaald.

Al in het 2e jaar ben ik als muziekstudent gaan spelen in een coverband uit Goor. Later heb ik de Perfect Showband mede opgericht en hiermee talloze geweldige optredens verzorgd, o.a. begeleiden van zo ongeveer alle Nederlandse artiesten waaronder Marco Borsato , Lee Towers enz. Sinds 2003 combineer ik het spelen in een coverband met het geven van instructie en het dirigeren van een aantal orkesten uit St. Isidorushoeve, Markelo, Ulft, waar ik zowel de kopersectie lesgeef als een aantal trompetleerlingen. In Lochem dirigeer ik al een paar jaar een koor.

In Februari 2018 ben ik in Haaksbergen begonnen om de repetities te leiden van de Evergreens. Fantastisch om met deze “ouwe rotten” in het vak te repeteren. Het samen gezellig (maar toch goed) musiceren, daar ga ik voor!!