Accènt

Accènt is ons opleidingsorkest voor gevorderde leerlingen die (bijna) hun A-diploma hebben behaald en studeren voor hun B-diploma. Hierbij worden zij ondersteund door enkele leden uit het Concertorkest.

Het orkest repeteert eenmaal per week op de maandagavond gedurende ongeveer anderhalf uur. Accènt geeft meerdere malen per jaar een concert, soms zelfstandig en soms als voor- of tussenprogramma van het Concertorkest. Waar nodig wordt het orkest aangevuld met volwassen leden om zo de bezetting compleet te krijgen.

Accènt staat al sinds 2006 onder leiding van dirigent Hugo Masselink en zij spelen eenvoudige Harmoniemuziek, marsen en moderne muziek.

Repetitie

Accènt repeteert op de maandagavond van 17.45 tot 19.00 uur in het Harmoniegebouw aan de Uitterhoevestraat 7. U bent van Harte welkom om een repetitie bij te wonen.

Meer weten?

Voor meer informatie over Accent kunt u contact opnemen met de coördinator Jeugd en Opleiding.