Concertorkest

Het Concertorkest is het grote orkest van de Haaksbergse Harmonie en bestaat uit ongeveer 55 muzikanten. Het orkest staat al jaren onder leiding van dirigent Hugo Masselink.
Het Concertorkest kent een breed repertoire: van Rock en Pop tot echte Harmonie stukken en van Jazz tot echte Hollandse smartlappen. Meerdere keren per jaar worden er verschillende concerten verzorgd in Haaksbergen en omgeving. Dit kunnen kleine concerten zijn met vlot en modern repertoire, maar ook groots opgezette concerten in samenwerking met befaamde solisten en/of vocalisten. Ook themaconcerten worden regelmatig georganiseerd, denk hierbij aan een Halloweenconcert of een filmconcert.

Het Concertorkest komt uit in de 3 e divisie van de
KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie).

Repetitie

Het orkest repeteert maandagavond van 19.15 tot 21.30 uur in het Harmoniegebouw aan de Uitterhoevestraat 7. U bent van harte welkom om een repetitie bij te wonen.

Er is altijd ruimte voor extra instrumenten in het orkest. Met name in de klarinetsectie is uitbreiding zeer welkom, maar ook in de overige secties ben je van harte welkom.

Meer weten?

Voor meer informatie over het concertorkest kunt u terecht bij

Jorn Ooink